Τετάρτη 27 Αυγούστου 2008

ΚΟΥΑΣΙ-ΓΙΩΡΓΟΣ , ΧΑΧΑΧΑ !!!

ΑΝΕΚΔΟΤΟ :
"Μια φορά ο Ηρακλής, η Χιονάτη και ο Κουσιμόδος, κάνανε διάλειμμα από τα γυρίσματα στα στούντιο της Ντίσενϋ και τα κουτσολέγανε τρώγοντας το κολατσιό τους. - Ξέρετε, λέει ο Ηρακλής, όλοι λένε πως είμαι ο πιο δυνατός άνθρωπος του κόσμου, αλλά δε ξέρω πως να το αποδείξω και μου έχει γίνει έμμονη ιδέα. - Έχεις δίκιο, λέει η Χιονάτη, κι εγώ λένε είμαι η πιο όμορφη στη γη, αλλά πώς να σου σιγουρευτώ; -Ναι κι εγώ υποτίθεται πως είμαι ο πιο άσχημος, συμφώνησε ο Κουασιμόδος. - Έχω μια ιδέα! πετάχτηκε ξαφνικά η Χιονάτη. Να προσευχηθούμε γι'αυτό και να παρακαλέσουμε το Θεό να πει την αλήθεια στον καθένα μας. - Ναι, ωραία ιδέα, συμφωνήσανε οι άλλοι δύο. Ας το διαλύσουμε τώρα να πάμε να προσευχηθούμε και άυριο συναντιόμαστε και λέμε τα αποτελέσματα. Την άλλη μέρα συναντηθήκανε όπως είχανε πει και αρχίσανε αμέσως τις αποκαλύψεις. Πρώτος μίλησε ο Ηρακλής. - Λοιπόν, ρώτησα το Θεό και μου αποκάλυψε ότι είμαι ο πιο δυνατός άνθρωπος στη γη, είπε. - Κι εμένα με διαβεβαίωσε ότι είμαι πραγματικά η πιο όμορφη, είπε με τη σειρά της η Χιονάτη. Και οι δύο γυρίσανε προς τον Κουασιμόδο που είχε κατεβάσει το κεφάλι και δεν μίλαγε. Με τα πολλά σήκωσε λίγο τα μάτια του και μουρμούρισε. -Ρε παιδιά, γαμώτο, ξέρει κανείς σας ποιός είναι αυτός ο Καραγκούνης;;;; "

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

(Το ανέκδοτο από τον Gianni P. από το ΑΕΚ IFC,
η φωτο από το site : www.sport24.gr/kourkouti)

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Kαλα ρε , εκατσα και διαβασα ολο το ανεκδοτο για να μας πεις για τον Καραγκουνη; Έλεος. Εσεις εχετε τον μπουκλακια τον Μπασινα.

padre