Παρασκευή 6 Μαρτίου 2009

ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΤΟΥ EDINHO ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΓΚΟΛ ΤΗΣ 24ης ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ


Το γκολ του Edinho στην αναμέτρηση ΑΕΚ – Skoda Ξάνθη 2-1 ψηφίστηκε από τον κόσμο ως το καλύτερο της 24ης αγωνιστικής. Το βραβείο “Best Goal ΟΠΑΠ” παρέδωσε σήμερα στον Edinho ο παλαίμαχος ποδοσφαιριστής της ΑΕΚ Στέλιος Σεραφείδης.

Μετά τη βράβευσή του ο Edinho δήλωσε:
Δεύτερη φορά που δικό σου γκολ βραβεύεται ως το καλύτερο της αγωνιστικής. Σημαίνει κάτι παραπάνω για σένα αυτή η επιτυχία;
Δύο πράγματα σημαίνει αυτό το βραβείο. Πρώτα μου δίνει αυτοπεποίθηση να συνεχίσω τη δουλειά μου. Δεύτερον, αισθάνομαι ότι έχω εκπληρώσει τις υποχρεώσεις μου και θα συνεχίσω να το κάνω με την ίδια όρεξη για να πάει καλά η ομάδα.
Το γκολ αυτό δεν προήλθε από ατομική προσπάθεια, αλλά από μία πολύ καλή συνεργασία με τον Ίσμαελ Μπλάνκο. Θα ήθελες να πεις κάτι για αυτή τη συνεργασία; Βλέπουμε ότι όσο περνάει ο καιρός συνεργάζεστε όλο και καλύτερα…
Συνεργάζομαι καλά και με τους άλλους συμπαίκτες μου. Και με τον Τζιμπούρ και με τον Σκόκο. Απλά με τον Μπλάνκο πρέπει να παραδεχτώ ότι είναι καλύτερη η συνεργασία γιατί γνωριζόμαστε και από την περασμένη σεζόν και είναι πιο εύκολο.
Πιστεύεις ότι πλέον έχει βρει ο προπονητής τη θέση που σου ταιριάζει καλύτερα μέσα στον αγωνιστικό χώρο;
Πιστεύω πως ναι. Εγώ θεωρώ πως η θέση που αποδίδω καλύτερα είναι του σέντερ φορ, αλλά πολλές φορές ανάλογα με το σύστημα παίζω στην άκρη και πιστεύω ότι τα πάω καλά.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Bravo ston Edinio pou an doulepsei ligo parapano tha ginei anantikatastatos.

Chris 21