Δευτέρα 19 Μαΐου 2008

ΑΝΕΚΔΟΤΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΠΑΥΛΟΥ ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΥ





Ο ΠΑΥΛΟΣ ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΣ ΗΤΑΝ ΔΙΣΕΓΓΟΝΟΣ ΤΟΥ ΖΟΡΜΠΑ ΚΑΙ ΑΝΙΨΙΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΣ ΑΛΕΞΙΟΥ, ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΜΩΣ ΥΠΗΡΞΕ Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΜΟΡΦΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΡΟΚ.


ΣΤΑ ΤΕΛΗ ΤΗΣ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ ΤΟΥ 80 ΒΡΙΣΚΟΜΟΥΝ ΣΤΗ ΛΑΡΙΣΑ ΛΟΓΩ ΣΠΟΥΔΩΝ. Ο ΠΑΥΛΟΣ ΕΚΕΙΝΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΧΕ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΡΚΕΤΕΣ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ Η ΕΙΔΗΣΗ ΟΤΙ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΓΙΑ LIVE ΣΤΗ ΛΑΡΙΣΑ ΔΕΝ ΦΑΝΗΚΕ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΑΛΗΘΙΝΗ !!! ΚΙ ΟΜΩΣ,ΗΡΘΕ ΚΑΙ ΕΓΙΝΕ ΠΑΝΙΚΟΣ. ΕΠΑΙΞΕ ΣΕ ΕΝΑ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ, ΑΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΚΑΛΑ, ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΒΓΗΚΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ. Η ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΕΓΙΝΕ ΑΠΟ ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΟ ΦΙΛΜ, ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΤΕΙ ΑΠΟ ΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΛΑΣΣΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ ΜΕΘΟΔΟ ΕΜΦΑΝΙΣΗΣ !!!


Ο ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΣΧΕΔΟΝ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΕΦΥΓΕ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ, ΑΛΛΑ Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΤΟΥ ΕΜΕΙΝΕ ΚΑΙ ΘΑ ΕΜΠΝΕΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΑΚΟΜΑ ΓΕΝΙΕΣ.


(ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗΔΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ)


5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕΣ,
ΤΙΣ ΕΣΤΕΙΛΑ ΗΔΗ ΜΕ MAIL ΣΕ ΠΟΛΥ ΚΟΣΜΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

ΘΜ

Ανώνυμος είπε...

φοβερές φωτογραφίες!
καλή αρχή (τώρα το είδα το μπλογκι).

GarageFuzz21 είπε...

Ευχαριστώ πολύ Mr Protahlima.

Ανώνυμος είπε...

Επειδή με τον Σιδηρόπουλο έχω μια ευαισθησία και επειδή θέλω να μαθαίνω πράγματα γι αυτόν, τρελάθηκα μόλις τις είδα. Μπράβο ρε παιδια που τον θυμάστε ακόμα, τελικά δεν είμαι η μόνη που τον σκέφτομαι. Όχι τίποτα άλλο για να μαθαίνουν και οι νεώτεροι. Δυστηχώς έχουμε πίξει από παρασκευα (βας) και μπεζεντάκου. Και πάλι μπράβο, αυτές οι φώτο είναι ντοκουμέντο.
Α, και κάτι ακόμα ο Λυμπερόπουλος τελικά γιατί έφυγε από την ΑΕΚ;

Ανώνυμος είπε...

καλησπερα σας εχω μια απορια,ξερει καποιος/α να μου πει ποιο ειναι το νοημα του ΣΤΗΝ κ του σιδηροπουλου?