Κυριακή 1 Φεβρουαρίου 2009

ΠΑΠΑΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΣ : ΝΙΩΘΩ ΑΕΚΤΖΗΣ

Ο αμυντικός της Τζένοα σε συνέντευξη του που παραχώρησε στην εφημερίδα "Sportday" αναφέρθηκε στην καριέρα του στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, στο περσινό πρωτάθλημα στην ΑΕΚ. στην εθνική ομάδα αλλά και στον θάνατο του Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου. Αποσπάσματα από την συνέντευξη:
Για την καριέρα του στο εξωτερικό: "Έπρεπε να φύγω να βελτιωθώ. Ήθελα πιο δυνατό πρωτάθλημα από το ελληνικό και το βρήκα στο καμπιονάτο. Κάποια στιγμή θα επιστρέψω και θα ήθελα να βοηθήσω το ελληνικό πρωτάθλημα. Αν και είναι πολύ νωρίς τον πρώτο λόγο θα τον έχει η ΑΕΚ.
Επειδή όμως πολλά γίνονται και πολλά αλλάζουν με το πέρασμα του χρόνου, ιδιαίτερα στην Ελλάδα, μπορεί τότε να μην τα βρώ με την ΑΕΚ ή μπορεί να μην με θέλει η ΑΕΚ ή μπορεί να είναι πλήρης στην θέση που παίζω. Τότε θα επέλεγα τον Ολυμπιακό ή τον Παναθηναϊκό.
Είμαι ΑΕΚ νιώθω ΑΕΚ αλλά τον δικέφαλο δεν θα το χαράξω στο σώμα. Και στην Ρεάλ να έπαιζα δεν θα το έκανα γιατί πολύ απλά δεν μου αρέσει το τατουάζ".
Για το περσινό πρωτάθλημα και τον Σέρα Φερέρ: "O κ. Φερέρ με βοήθησε πάρα πολύ και του χρωστάω πολλά. Για εμένα ήταν πολύ καλός προπονητής αλλά εκτός γηπέδου ήταν λίγο απρόσιτος. Η επικοινωνία μαζί του εκτός γηπέδου ήταν δύσκολη. Ήταν "κρύος" με τους παίκτες. Δεν σου έδινε χώρο και γενικά δεν ανοιγόταν.
Δεν έχω καταλάβει πως έχασε η ΑΕΚ το περσινό πρωτάθλημα. Ευτυχώς για εμάς ήταν κάτι που δεν έγινε στο γήπεδο. Το κεφάλαιο αυτό έχει κλείσει και δεν θέλω να το θυμάμαι γιατί το μόνο που μου προκαλεί είναι θλίψη".
Για την εθνική Ελλάδας: "Πρώτα είναι η εθνική ομάδα και μετά η δική μου φιλοδοξία. Θα ήθελα να συμμετάσχω σε ένα Μουντιάλ και να αγωνιστώ έστω και για λίγο σε ένα παιχνίδι".
Για την Τζένοα: "Η ομάδα είναι οργανωμένη και δουλεύουμε καλά. Και τα αποτελέσματα είναι φυσιολογικά. Καλά πήγα και εγώ παρότι προσαρμόζομαι σε νέα πράγματα. Ακόμη δεν έχω παρουσιάσει τον καλό μου εαυτό κάτι που θα γίνει στον δεύτερο γύρο. Θέλω να δικαιώσω αυτούς που πλήρωσαν για να με αποκτήσουν και να δουν μέσα στο γήπεδο τι μπορώ να κάνω για την Τζένοα".
Για τον θάνατο του Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου: "Eίναι ένα πολύ θλιβερό γεγονός που μας συγκλόνισε και συζητήθηκε έντονα εδώ στην Ιταλία. Έχασε την ζωή του ένα παιδί, μια ζωή που δεν πρόλαβε να ζήσει. Μεγάλη ευθύνη έχουν αυτοί που κατέχουν και διαχειρίζονται την εξουσία. Για εμένα όλοι αυτοί έπρεπε να τη χρησιμοποιούν σωστά με σκοπό το καλό της κοινωνίας και όχι για προσωπικά οφέλη η άλλους σκοπούς".
LINK: http://www.sport24.gr/html/ent/476/ent.273476.asp

Δεν υπάρχουν σχόλια: