Δευτέρα 25 Μαΐου 2009

ΟΙ ΜΑΣΚΕΣ ΤΟΥ MOWBRAY !!!!!!!



Η Γουέστ Μπρομ αποχαιρέτησε τυπικά την κατηγορία στο κυριακάτικο παιχνίδι με τη Μπλάκμπερν στο "Ίγουντ Παρκ" (0-0), ωστόσο ο προπονητής της Τόνι Μόμπρεϊ θα πρέπει να αισθάνεται όπως ο... πρωταθλητής με τη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, Σερ Άλεξ Φέργκιουσον.
Παρά το γεγονός ότι οι "μπάγκις" έχουν γίνει τα τελευταία χρόνια ομάδα-ασανσέρ ανάμεσα στις δύο μεγάλες κατηγορίες, ο προπονητής τους απολαμβάνει της μεγάλης εκτίμησης των φιλάθλων, οι οποίοι μάλιστα βρήκαν έναν άκρως πρωτοποριακό τρόπο για να του εκφράσουν την υποστήριξή τους.
Αυτός ήταν η κατασκευή 1800 μασκών με το πρόσωπό του, τις οποίες φόρεσαν οι εκδρομείς οπαδοί λίγο πριν την έναρξη του αγώνα με τη Μπλάκμπερν, προσφέροντας έτσι μία απίστευτη ποδοσφαιρική εικόνα .
Από την πλευρά του, ο Μόμπρεϊ δεν μπορούσε παρά να εκφράσει την ευγνωμοσύνη του για αυτή τη χειρονομία, ωστόσο υποστήριξε πως αυτές οι μάσκες τον κάνουν να δείχνει σαν τον... διάσημο ήρωα ταινιών τρόμου, Φρέντι Κρούγκερ.
Έχετε δει τη μάσκα; Θεέ μου. Είδα μία δίπλα μου και δεν μου άρεσε καθόλου. Μπορείς να τις κρατήσεις μέχρι τον Οκτώβρη για να χρησιμεύσουν για το Χάλογουιν. Η μάσκα είναι τρομακτική. Δεν είναι μία από τις καλύτερες φωτογραφίες μου.
Δεν νομίζω ότι θα ήθελε να την δει η γυναίκα μου. Θα προσπαθήσω να την κρατήσω μακριά της", δήλωσε χιουμοριστικά ο 45χρονος τεχνικός της Γουέστ Μπρομ.
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ !

Δεν υπάρχουν σχόλια: