Τετάρτη 19 Αυγούστου 2009

ΣΤΗΝ LIVERPOOL Ο ΚΥΡΓΙΑΚΟΣ !!!!!!!!!!!!!!!!

"Στη ζωή μου δεν κρύφτηκα ποτέ, παίρνοντας πάντα το κόστος της κάθε επιλογής μου όποιο κι αν ήταν αυτό. Έτσι έμαθα. Την προηγούμενη βδομάδα δήλωσα ότι είμαι παίκτης της ΑΕΚ για τα επόμενα τέσσερα χρόνια κι έτσι ακριβώς ήταν. Σήμερα, η μεγαλύτερη πρόκληση που δέχτηκα στην καριέρα μου, ακυρώνει τα λεγόμενά μου. Έτσι είναι η ζωή. Πολλές φορές παίζει περίεργα παιχνίδια.
Θέλω να ενημερώσω τον κόσμο της ΑΕΚ πως την Δευτέρα το βράδυ δέχτηκα πρόταση από την Liverpool. Πρόταση που έκανα δεκτή. Καταλαβαίνω πολύ καλά ότι αυτή η πρόταση ήρθε στο χειρότερο χρονικά σημείο για την ομάδα δεδομένων των κρίσιμων παιχνιδιών ενόψει του Europa League. Το γεγονός όμως να παίξω στην Liverpool είναι πρόκληση για μένα. Έχω λάβει την τελική μου απόφαση παρ'όλες τις πιέσεις που δέχτηκα από τον πρόεδρο και τον προπονητή της ομάδας. Θέλω να τονίσω εδώ πως ο πρόεδρος, ο προπονητής και η διοίκηση έκαναν τα πάντα για να με κρατήσουν. Αυτό δεν στάθηκε δυνατό. Η απόφασή μου είναι αμετάκλητη παίρνοντας το κόστος της επιλογής μου.
Θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στον κόσμο της ΑΕΚ που από την πρώτη στιγμή μου έδειξε τόση αγάπη. Θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στον πρόεδρο, τον προπονητή και την διοίκηση για την άψογη συνεργασία που είχα μαζί τους όλο αυτό το διάστημα. Καταλαβαίνω ότι μετά από αυτή την δήλωση μου η απογοήτευσή τους είναι μεγάλη. Η ΑΕΚ είναι όμως μεγάλη ομάδα. Της εύχομαι καλή επιτυχία και να πραγματοποιήσει όλους τους στόχους της. Πάντα στην καρδιά μου θα υπάρχει μια θέση για την ΑΕΚ και τον κόσμο της".
(Από το προσωπικό site του Σωτήρη Κυργιάκου)

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

PRAGMATIKA PESAME AP TA SYNEFFA.
ANTE NA DOYME TORA POY THA BROYME ANTIKATASTATH.
MONO SE MAS SYMBAINOYN AYTA.
KALH EPITYXIA STON SOTHRH STHN MEGALH LIVERPOOL.

NIKOS AEK
BYRONAS