Σάββατο 24 Ιανουαρίου 2009

ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΚΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ !!!!!

ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ ΔΗΛΩΣΕ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΧΗΜΑ ΤΗΣ ΑΕΚ ΚΑΙ Ο ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ !!!
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ:
"O κύκλος μου στα διοικητικά δρώμενα της ΑΕΚ έκλεισε. Κατά το τελευταίο δίμηνο έχω βιώσει καταστάσεις εντελώς αντίθετες προς τη δική μου λογική, ηθική και αξιοπρέπεια, από ανθρώπους που συμφώνησα στην επιλογή τους.
Αρνούμαι να συμμετέχω σε αυτή την πρωτόγνωρη ατμόσφαιρα που έχει δημιουργηθεί και αποχωρώ εφόσον, παρά τις προσπάθειές μου, αδυνατώ να την αλλάξω.Οι δυσκολίες ποτέ δεν με τρόμαξαν, αλλά πίστευα ότι πάντοτε μπορούν να αντιμετωπιστούν μέσα από τη συνεργασία. Όμως, συνεχιζόμενες συμπεριφορές και πράξεις από ανθρώπους της ομάδας, δεν ήταν δυνατόν να συνεχίζονται να γίνονται ανεκτές από εμένα.
Κρατάω τις όμορφες στιγμές που πέρασα με όσους συμπορεύτηκα σε αυτή την πενταετή προσπάθεια και αποβάλω τις δυσάρεστες.Είμαι υπερήφανος που συμμετείχα στη διάσωση της ΑΕΚ το 2004 και στην ανάπτυξή της στη συνέχεια εν μέσω γνωστών και αγνώστων προβλημάτων.Πιο πολύ όμως είμαι υπερήφανος για τις αξίες της εντιμότητας, της ειλικρίνειας και του σεβασμού, που όλοι μαζί υπηρετήσαμε πιστά και που μας ξεχώρισαν από πολλά μελανά παραδείγματα στον χώρο του ποδοσφαίρου και όχι μόνο.
Παραιτούμαι από το Διοικητικό Συμβούλιο της ΑΕΚ. Εύχομαι στους φίλους μου και συμμετόχους καλή συνέχεια στο δύσκολο έργο τους και δηλώνω την αμέριστη συμπαράστασή μου προς αυτούς.Ευχαριστώ όλους τους εργαζόμενους στην ΠΑΕ ΑΕΚ και ιδιαίτερα εκείνους με τους οποίους δουλέψαμε μαζί. Η διαδρομή αυτή ήταν από τις ομορφότερες της ζωής μου.
Εύχομαι η ΑΕΚ να ξαναζήσει τη “μαγική” ατμόσφαιρα της χρονιάς 2004 – 2005 καθώς μόνο αυτή μπορεί να οδηγήσει την ομάδα μας στη κορυφή με αξιοκρατικό τρόπο, τον μοναδικό τρόπο που οι περισσότεροι από εμάς τους ΑΕΚτζήδες εκτιμούμε.Πιστεύω ότι όσοι αγαπάμε την ΑΕΚ πραγματικά, από όποια θέση και αν βρισκόμαστε, έχουμε χρέος να κινηθούμε προς την κατεύθυνση της χρονιάς εκείνης, κάτι που υπόσχομαι να το πράξω".
LINK: http://www.aekfc.gr/index.asp?a_id=74&n_id=4797

ΠΑΡΑΚΑΛΩ Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ !!!

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Θα μείνει κανείς ????

ΝΚ 21